Uppe hos pappa...

Har varit uppe hos pappa en sväng idag och Madde fick för sig att hon skulle tända en brasa i kaminen. Pappa hjälpte henne och visade hur hon skulle göra. Efter ett tag när vi sitter och pratar så märker vi att det börjar lukta konstigt... Sen ser vi hur det börjar ryka från kaminen.. Sen bolma... SHIT!!!



Syns inte så mycket men jag kan lova att det var när på att jag ringde till brandkåren.

Nu ska vi åka iväg en sväng ocj tanka så får vi se om jag skriver senare. :)


Måste bara säga en sak till....

Älskar min familj mer än annat på denna jord! (Älsklingen ÄR inräknad) <3

Kommentarer
Postat av: Adde

men... har du inte glömt Danne? liksom du skrev ju Familjen och Älsklingen = (Mig) så det var ju taskigt att inte skriva med honom. ni bor ju tsm till och med....

2008-11-15 @ 01:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0