Jag vill "tacka" någon av katterna.

Suck säger jag bara. Igår vaknade jag av en smäll bredvid sängen, någon av katterna hade haft omkull min smyckeshand så den gick sänder. Och idag.. inne i vardagsrummet är det någon av dom som haft ner ena ljusstaken så den slutat lysa. Förhoppningsvis är det bara en lampa som ska bytas.

Vardagsrummet (innan ljusstaken gick i golvet)



Sovrummet (Innan min smyckeshand gick i golvet)



Och slutligen köket :)



Vardagsrummet är det enda som är klart.. Har typ inte så mycket Julsaker men juldukar har jag nån iaf. tack vare mormor & svärmor :P

Nej nu ska jag göra någon nytta.



Kram.

Kommentarer
Postat av: Gina

Det blev riktigt snyggt

2008-12-02 @ 18:59:56
Postat av: Ewe

Jag känner fortfarande en kille med gevär :)

2008-12-12 @ 10:46:04
URL: http://ewediggestiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0