Hmm..?

Vet fortfarande inte hur det ser ut med Maddes & Addes dator.. Men jag håller fortfarande tummarna att dom har klarat sig. Det kommer bli en aning jobbigt annars.

Inatt har Sandra & Robban sovit över hos oss.. Sandra stackarn for tidigt imorse för att åka och jobba, hon började vid 7.00 tror jag, men nu e hon tillbaka igen. =)

Igår åkte jag, Madde & Adde till Loka, hem till Sandras mamma, dom skulle fira Sandras födelsedag då. Hon fick en jätte fin ljusstake från Party Lite i födelsedagspresent. En sån som ljusen speglas i glaset så det ser ut som att det är jätte många. :P Jag vill också ha :(

Under tiden som vi var och firade Sandra så hade Danne följt med Robban till jobbet. Dom skulle bl.a. till Borlänge :) Jag vill också följa med och åka lastbil någon gång :P

Nej nu ska jag sätta mig och äta, Sandra har gjort någon med nudlar, kycklingbuljong, timjan, kyckling m.m. Får väl se om det är godkänt :P Men jag har väldigt svårt att tro att det inte skulle vara ätbart med tanke på att hon är kock :P

Något annat som hon har gjort som jag nästan alltid av någon anledning kommer att tänka på så fort jag ser rostbröd är detta......



Visst ser det gott ut!?!?

Neej nu ska jag äta lite..


Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Gina

Ja det ser jättgott ut, skriv recept kram

2008-12-09 @ 01:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0