Besök..

Först lägger jag upp bilden på Mickes gravsten som jag skrev om i föregående inlägg..



Visst är den fin!?!

Jag har presic upptäckt att det tar en jävla tid att ladda upp bilder med det här modemet så ni får se resten när jag kommer hem.. Vill inte sitta här i flera timmar.. :) Känner mej en aning osocial då.

Idag har vi fått besök av familjen Dufvenmark. (Alla utom de två älsta)
Fick vara som en liten barnvakt idag :) Väldigt fina barn, men samtidigt precis som barn brukar vara.. Leka, leka, leka... :D Hehe!! Innan det var jag & Danne ner på samhället en sväng och handlade.

Just ja... Var en aning förbannad igår.. Vi spelade monopol och jag var väldigt nära på att förlora mot Patrik.. Det är nämnligen så att han har vunnit i Monopol varenda gång... HAAH!! Men inte igår... för då vann JAG!! Stolt som faan är jag.. :) Hehehe!!

Nu ska vi gå och lägga oss.. så vi orkar upp imon. Lollo & Patrik friar ett årig bröllopsdag imon för den delen så vi får väl se vad vi hittar på :)


God natt & sov gott..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0