Skrivet i "Anteckningar"

Nu klockan 14:47 har vi 7 mil kvar till Filipstad. Faan vad det går sakta framåt...
Händer för tillfället inget speciellt. Men det är väldigt svårt att skriva för bilen stutsar (Dålig väg). Så skulle det finnas nått stavfel nu så vet ni varför.
Nu tänker jag kolla på en film så vi får väl se om nått kul händer (inte i filmen). :D


*Film*


Klockan är nu 16:36 och det har fortfarande inte hänt något speciellt. Har stannat till en gång för att ta en bensträckare.
Nu är vi iaf i Laxå. Så det är det inte så långt kvar. Just nu ligger vi bakom en BMW 325 i... vet inte vad han har för problem men antingen går det fort eller så går det sakta. Wooooohhhhmmmm.... och där var vi förbi:)

Nu ska jag lägga in lite bilder på datorn så jag ska kolla om det finns nån som jag kan lägga upp här ;) Men det märks isf. Skriver ev. lite senare..


BYE!


Kommentarer
Postat av: Gina Johansson

bra att det går bra... lastbilen ni såg va en lingon bil haha o det va ingen skadad hej svejs

2008-08-30 @ 17:19:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0