Snart framme :)

Nu har vi 4,3 mil kvar till Linköping och sen är det bara 3,5 mil kvar till Åtvidaberg... Fan va skönt. MEN! Här neröver regnar det. OCH!!! det ligger löv på vägen.. är sommaren redan över?? JAG VILL HEM TILL SOMMAREN :( eller nej förresten.. vi har juh ingen sommar där heller så var det bra med det.

Hehe!! förlåt... HAHAHA!! sopa jag e! åkte nyss förbi en stor åker.. sen såg jag (vad jag trodde var) fiskmåsar som satt jätte snyggt på rad med samma avstånd mellan varandra... Hehe! men nu är det så att fiskmåsar var det inte... det var vita påsar... trodde juh nästan att dom där "fiskmåsarna" gått på cirkus eller nått. AJA!! tur att det bara finns en som mej :) Förutom Madde...... och Adde..... Och Ewa ibland ;) HEHE!!

Undrar om Älsklingen tror att vi är på folkrace eller nått.. Han sitter och blåhåller i ratten och nästan hånglar med den och sen gör han (vad han tycker liknar) motor ljud.. Han är som en 3-åring som precis fått en ny leksaksbil i födelsedagspresent.... ÖÖÖÖNNNN ÖÖÖÖNNN! WRRRROOOOOOMMMM!!! :D Hihihihihi!!

Faaan jag skriver verkligen sakta... nu är det bara 3,2 mil kvar till linköping :)

Om ni undrar varför jag uppdaterar bloggen flera gånger så är det för att jag har sååååå tråkigt..

Börjar bli en aning hungrig nu.. Ska bli gott med grillat när vi är framme:P
Men öjj.. jag börjar känna igen mej..... nog för att jag har känt igen vissa ställen och så då men ändå.. mitt minne kanske inte är allt för dåligt iaf. (Snälla låt mej få tro det iaf). hehe :)
Här framme är det en fartkamera.. och vi fick inte vara med på kort.. tack och lov :) Neej nu tror jag nog att ni märker att jag har jätte tråkigt...

Får väl se om jag hinner skriva ett till inlägg innan vi är framme men annars gör jag det senare :)


Pusspuss ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0