På Väg.

Jaha.. nu sitter vi i bilen på väg.. har ca 3 mil kvar till Vansbro. Sen är det "bara" 35 mil kvar ungefär.. hehe!  Har väl inte hunnit hända så mycket idag. Åkte upp på banan i morse och för en gångs skull var jag klar långt innan pappa och de andra hämtade mig. Ovanligt men sant :) hihi! Städade ur 50 meters hallen, tävlingsboden och träningsboden. De andra som redan var där höll på att bygga en ny bro till utedasset... Vad faan ska det vara nödvändigt för.. finns det ens nån som använder det där rått boet?? Bläääää!! Skulle aldrig falla mej in att använda ett utedass... blir nog hellre förstoppad. Några av de andra som var där höll på att skrapa av den gamla färgen på 25 meters hallen så dom kan måla på nytt. Kommer nog bli super snyggt. Usch! Fick så dåligt samvete när jag for där ifrån tidigare än alla andra :( Jag hade hellre haft städ dagar där uppe 3 ggr om året istället för plantsättning 1 gång om året. Hm!

ÅÅÅåååååhh!! Nyss åkte vi förbi en "mindre" lastbil som kört av vägen.. Usch vilka hjulspår.. Hoppas föraren klarade sig bra..

Ojojoj vad jag skriver sakta.. nu snart rullar vi in i Vansbro. eller rättar sagt NU!
Nu ska vi tanka så jag får skriva lite mer senare :)


Höres ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0