Dum...?

Har inte en aning om vad man ska hitta på idag... Suck!

I måndags så åkte iaf jag, Danne, Ewa, Madde & Adde till mora för att äta och samtidigt tyckte jag att vi kunde tanka bilen eftersom det var billigare bensin i mora.. Jooo.. och det gick juh som det gick.. Där satt vi... i mora... med nästan ingen bensin i bilen... det var så pass att vi tog oss in.... Så upptäcker jag att min plånbok ligger hemma.. 4 mil bort.. BRA! jätte bra! Men det var juh tur att det roade nån.. (Som dom tre i baksätet). Sen efter det så blev man ganska dumförklarad..
Efter många om och men så kom Danne på att han har juh sitt kort med sig.. WoW! Men dom pengarna skulle gå till försäkring. Men vi tog därifrån iaf. så vi tog oss hem. (Satte över till försäkringen när vi kom hem) Så det löste sig iaf.

Men innan vi åkte så gick jag och adde in på Statoil.. Jag skulle köpa en Calippo (glass). Där inne träffade jag Jonas & Sudden. Jag berättade att jag varit smart den dagen.. Kommentaren jag fick av Jonas -"Vem fan e så dum att man åker till mora för att tanka?? Vad skiljer det..? 20-30 öre??" Ja svarade jag. Sen skrattade dom bara. Haha jätte kul tyckte jag. Sen började dom igen..-"Är det inte bättre att du struntar i glassen och tankar för mynten istället?" HAHA IGEN! Sen såg Jonas jätte allvarlig ut och sa -"Du vet väl att dom säljer jätte billig glass i Turkiet?" Vad trodde han egentligen?? Att jag skulle åka dit eller? Hallå!! jag e inte blond..       iaf. Sen åkte vi hem.


I Tisdags så följde jag och Danne med Madde, Adde och Ewa till mora. Dom skulle in och göra några ärenden. Senare på kvällen så bestämde jag, Danne och Ewa att vi skulle åka och hälsa på Roger. Väl hemma hos honom så satt vi och pratade lite innan vi åkte ut en sväng. Och naturligtvis så fick jag sitta bak med Ewa. Nog för att det var Rogers bil men ändå.. Tycker inte om att sitta bak. Roger visade oss runt lite.. bl.a. till ett gammalt hus.. en herrgård.. övergiven och skit läskig.. Han berättade att några av hans kompisar hade sett något i ett av fönstrena. Fy fan vilka kalla kårar jag fick. Roger fick låsa alla dörrar, och jag satt och trykte mej mot Ewa så hon blev irriterad. Va faan.. jag ville inte sitta så nära dörren.. Ägaren till huste satt nämnligen på Säter så vem fan vet vad som hänt i det huset. Usch! Sen berättade han att huset var till salu.. 1:-. Men det var ingen som ville ha det. Mycket förståligt. Räckte med att man tittar på det så fick man rysningar. Uuuhh!! Efter det så satt Roger och skrämde upp mej hela tiden.. Skit snällt. Verkligen! Sen åkte vi även till några hoppbackar.. Försökte ta kort där uppifrån men min kamera ville inte vara med. Blev jätte suddigt.. Såg bara prickar.. Sen gjorde vi lite annat också men det vet jag inte om jag vill skriva med ;) hehe! HUMOR! säger jag bara. Sen åkte vi hem. Hade planerat att vi skulle åka hem någorlunda tidigt men så blev det juh inte. Kom väl hem vid 7 på morgonen nån gång. Faan vad jag var trött.. Men men... kul hade vi iaf.! Ska väl göra om det nån gång. :D Hehe!


I Onsdags... ja vad gjorde vi då?? Inte mycket iaf. (Måste avbryta lite.. Nu när jag sitter och skriver så sitter lille "Chucky" och blåstirrar på mej.. känns som att han ska flyga på mej vilken sekund som hälst.. nu gömde hon sig bakom skärmen och nu kikar hon fram.. UUhhh! Hon är läskig ibland. Hehe!) iaf.. Jooo.. skulle skriva ut lite papper igår men det gick inge bra. Den svarta patronen var slut. Så jag åkte iväg och köpte en sån. Sen tvättade vi lite kläder som vi ska ha med oss till Åtvidaberg. Sen gjorde vi lite mat och satte oss och kollade på film. Men den var juh bra.. eller hur älskling?? som somnade efter ca en halvtimme. Efter det var det bara att gå och lägga sig.

Och nu sitter jag här. Har pratat med syrran nyss så jag ska upp och hälsa på en stund för mormor är där.


Åhhh.. kan inte sluta titta på dom super fina blommorna jag fick häromdagen av Gina.. Dom är vit/rosa/lila.. Jätte fina. Tack så hemskt mycket igen.

Nej nu måste jag ta hand om tvätten sen ska jag upp till mamma och pappa en sväng.. ska prata lite med mormor.


Ha det bra allihopa!

Kommentarer
Postat av: Gina Johansson

varsegod det va så lite så, hälsa chucky från mej haha

2008-08-28 @ 21:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0