Den bästa investeringen på länge!

Igår.. När jag och älsklingen skulle städa lite innan vi fick besök bestämmde jag mej att nu jävlar skulle jag ha en ny dammsugare.. Kan juh säga att det är det bästa jag köpt på länge.



Visst e den fiiin.. Den e svart.. den är tyst (inte likt den gamla som låter som jag vet inte vad).. Den har låååång sladd (Och den åker inte in av sig själv igen när man dragit ut den). "Teleskopröret" eller röret.. vilket som.. är inte gjord av plast.. :) Så det behöver jag nog inte tejpa med eltejp.. hehehe!! Faan va jag e nöjd :D

Nu ska jag och älskling upp till mamma o pappa.. Ska följa med Madde och Adde till mora.. Madde ska lämna in sin dator. Stackarn... Igen!

Aja vi Hörs sen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0